Welcome to تراث
منوی کاربری  
ورود کاربران  




 


 برای ورود مشکل دارید؟
 ثبت نام کاربران جدید

موضوع: نقد آراء احمد کاتب

آیتم‌های جدیدی که با این موضوع ارسال شده‌اند به قرار زیر هستند.

<   123    

دخل و تصرف احمد کاتب در روایت امام محمد باقر علیه‌السلام
در این بخش نمونه‌ای از «خیانت‌های علمی» آقای احمد کاتب در نشان‌دادن تغییر فکر شیعه در گذر زمان نشان داده شده است. وی با تحریف روایتی از پیشوای پنجم شیعیان، خواسته چنین بنماید که امیرالمؤمنین علیه‌السلام نظری بر دستور الهی بر خلافت خود نداشت ... ادامه
نوشته شده توسط: Admin در تاریخ چهارشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۸۷
 ارسال به دوستان نسخه چاپی


چرا کتاب «تطور الفکر الإسلامی من الشوری إلی ولایة الفقیه»؟
چندسال پیش کتابی با عنوان «تطور الفکر الاسلامی الشیعی من الشوری الی ولایة الفقیه» به صورتی وسیع در سطح جهانی منتشر شد. نویسنده ی کتاب در نوشته ی خود همان مسیری را پی گرفته بود که کتاب مکتب در فرآیند تکامل و مقاله ی برگرفته شده از آن (قرائت فراموش شده: بازخوانی نظریه ی علمای ابرار) در آن گام برداشته اند. یعنی دگرگونی اعتقادات شیعی در گذر زمان ... ادامه
نوشته شده توسط: Admin در تاریخ پنجشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۸۷
 ارسال به دوستان نسخه چاپی


احمد کاتب و سید مرتضی
احمد کاتب و سید مرتضی.
این بخش دربرگیرنده‌ی قسمت بنیادین نظریه‌ی آقای احمد کاتب درباره‌ی تطور فکر شیعی است. وی در این رویکرد، بر آن بوده تا نشان دهد اهل بیت به شورا و انتخاب امام ازسوی مردم نظر داشته‌اند. در این قسمت یکی از نمونه‌های روش غیرعلمی کاتب را شاهدیم. شما با مراجعه به نقدهای تطور فکر شیعی یا کلیک بر روی اینجا می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.
نوشته شده توسط: Admin در تاریخ چهارشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۸۷
 ارسال به دوستان نسخه چاپی


«التّشیّع المُفتَری علیه» (بخش اول - معرفی کتاب)
اولین بخش از ترجمه‌ی کتاب «التشیع المفتری علیه» که نقدی است بر آراء احمد کاتب در «تطور فکر شیعی ...» در پایگاه اینترنتی تراث قرار گرفته است. شما با مراجعه به نقدهای تطور فکر شیعی یا کلیک بر روی اینجا می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.
نوشته شده توسط: Admin در تاریخ دوشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۸۷
 ارسال به دوستان نسخه چاپی


<   123    

جستجو  

کاربران حاضر  
فعلا:
8 مهمان و 0 کاربران ثبت نام شده حاضر.

شما می‌توانید از اینجا وارد سایت شده یا ثبت نام کنید.